Recenze (272)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Po "Batman se vrací" možná nejlepší Burtonův film. Alespoň pro mě :)
Planeta opic (2001)
Naprostý úlet! V tomhle se Burtonovský rukopis hledá opravdu těžko.
Ospalá díra (1999)
Tady se Burtonovi povedlo spojit to nejlepší z obou Batmanů, Edwarda i Noční můry.
Beetlejuice (1988)
Prdlý až za roh, ale to je prostě Burton, zajímavé sledovat, jak se jeho styl vyvíjel :)
Střihoruký Edward (1990)
Expresionistické sekvence z profesorova sídla jsou naprosto úžasné (to je Burton), bohužel neutáhnou celý film...
Batman se vrací (1992)
Nejlepší díl ze "starých Batmanů". Expresionistické, až surrealistické pojetí se mi možná líbí i o malinko víc než Nolanovy hyperrealistické kousky :) EDIT: určitě se mi líbí víc ;)
Hancock (2008)
První půlka hodně dobrá, časem ale film ztrácí tempo a nezachrání ho ani velkolepé finále.
Alphaville (1965)
Těžko stravitelné.
Nelítostný souboj (1995)
"I told you never come back..."
Vyšší princip (1960)
"Z hlediska vyššího principu mravního smrt na tyranu není vraždou!"