Recenze (498)
Nech svět světem (2023)
There Will Be Blood v ľavicovej verzii.
Zimní prázdniny (2023)
Niekedy sa fakt oplatí celý film zhrnúť len slovami: "Krásny film."
V zajetí démonů 2 (2016)
Netreba sa veľmi zamýšľať, pripraviť sa na sklamanie v treťom akte a užiť si spŕšku nápadov v prvých dvoch tretinách filmu.
Pán času - Do modravých dálav (2023) (epizoda)
Midnight s Donnou a s vtipnými vizuálmi. Tiež ukážka, že v jednoduchosti je krása.
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Klasická, ale veľmi zábavná jednohubka ako z prvých sérií RTD. Žiada sa mi po Chibnallovi povedať: KONEČNE!
An Adventure in Space and Time (2013) (TV film)
Dal som si rewatch po desiatich rokoch. Stále si neviem predstaviť lepšiu dramatizáciu začiatkov legendy. Na ďalších 60 rokov!
Válka o planetu opic (2017)
Snažím sa, ale celé to proste hrozne zráža veľmi primátívny príbeh.
Utopenec na útěku (1998)
Prekvapivo vôbec nie zlé. Obzvlášť Richard Crenna v role Tommyho Lee Jonesa celkom dáva. Vtip s Beatles pobavil najviac.
Poslední Mohykán (1992)
Nemôžem sa ubrániť dojmu, že inak fantastický tretí akt by emocionálne fungoval omnoho lepšie, ak by dané postavy dostali viac ako krásnu, ale kratučkú scénu v jaskyni.
Malcolm X (1992)
Záber na Billa Cosbyho na konci nezostarol najlepšie.