Recenze (189)
Scooby Doo a cirkus vlkodlaků (2012)
Oceňuji nebojácnost Shaggyho a obzvláště Scoobyho, kteří si dokážou poradit v každé hrůzostrašné situaci. 90%
Pot a krev (2013)
Plně se tu můžu ztotožnit s tím, že film je za tuto dekádu nejlepší motivační ,,akčňák" z dílny Michaela Baye. Role Daniela Luga v podání famózního Marka Wahlberga zahraná naprosto úžasně. Spolupráce těchto chlapíků rozhodně svědčí. Obdivuji zakomponování vtipných scén do tohoto krimi-filmu. Od nevinného fitness trenéra k největšímu zločinci v historii Miami, prostě úžasné. Samozřejmě podle skutečných událostí. Absolutní spokojenost. |*****| 100%
Kobra 11 (1996) (seriál)
Prostě Kobra 11. |*****| 90%
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Naprosto nezajímavý a nekoukatelný pořad. ODPAD
Motorkáři (2003)
Příběh mladšího kluka, který musí dokázat motorkářům z gangu svého zesnulého otce, že je na motorce stejně tak dobrý jako kdysi býval on. Skvělý remake na film Rychle a zběsile, který mě mile potěšil a překvapil. Z očekávaného ,,slabšího" filmu, se po shlédnutí vyklubal zajímavý akční, závodní film. 73%
Rychle a zběsile 8 (2017)
Fast eight, čím dražší, tím horší. Film je určitě koukatelný ale bez Paula Walkera ztrácí film smysl. Přesto oceňuji snahu herců a režiséra. 80%
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
V Tokijské jízdě se nacházíme v jiné dějové lince s jinými postavami, které si pomalu ale jistě oblíbíme. Film nakonec naváže k následujícím dílům této série. |*****| 85%
Rychle a zběsile 6 (2013)
S Rychle a zběsile toho ,,šestka" nemá moc společného. Jak přišel Hobbs, odešli závody, za což ho nesoudím, naopak je to dobré zpestření filmu, ale přeci jen je to film o závodech s auty. Jedná se podle mě o nejhorší díl série. 60%
Rychle a zběsile 5 (2011)
Za mě, pátý díl celé série nejlepší vůbec ze všech, plno akce, závodů s rychlými auty tak akorát a mile překvapivý zvrat mezi kladnými a zápornými postavami v půli filmu, což vede k návaznosti dalších dílů. |*****| 100%