Recenze (766)
Krysař Willard (2003)
To konečné likvidování krys si mohli autoři dpustit, protože já mám krysy rád. Crispin Glover hraje svou životní roli je vní depresivní a chladný, zároven taky věčně posmutnělý.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Nejlepší film této slavné dvojice.
Larva (2005) (TV film)
Obal vypadal slibně, ale co sem viděl, to už vidět nechci. Larvy vypadají jako obyčejné deky, které litají a jestli to má měkomu nahnat strach, tak se někdo šeredně spletl.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Tak depresivní film s tak skvělími hereckými výkony se jen tak nevidí. Kemr je úchvatný ostatně jako všichni, Vladimír Šmeral ve své životní roli. A nejlepší film pod taktovkou Otakara Vávry.
Bones (2001)
Krev jako oranžová temperová barva? Hmm....
Chameleon (1996) (seriál)
Viděl sem jen pár dílů, ale byly vydařené.
JAG (1995) (seriál)
Tento seriál petří mezi ty které mě vůbec nechytly.
Future Sport (1998) (TV film)
Kde se tu vzal Wesley Snipes? Hudba je odpudivá, triky jsou odpudivé, výkony herců jsou odpudivé, celý film je odpudivý.
Fanatik (1996)
Připadalo mi to jako Poslední skaut, akorát v trochu horším provedení.
Nelítostný souboj (1995)
Al Pachino a Robert De Niro oba tito herci mají své publikum. Mě přišel zábavnější Pachino protože v De Nirových scénách bylo moc romantiky, konec co se mě týče byl zbytečně protahovaný.