Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Westworld (2016)
Arrow (2012)
Vikingové (2013)
Zaklínač (2019)
Flash (2014)
Nepohádky (2018)
Naprosto úžasný seriál, který vás stále něčím dokáže překvapit. A když si myslíte, že nedokáže, překvapí vás ještě víc. V první sérii se nám představily tři pohádky, které mě opravdu zaujaly a připadaly mi každá na podobné úrovni. Dočkali jsme se kupy akce, napětí, překvapivých zvratů a smrtí. Hlavně oceňuji, že všechny tři příběhy se nakonec propojily. Druhá série je více emocionální a to hlavně díky pohádce O Šípkové Růžence, která je úplně šílená. Není zde tolik akce, což by zas tak nevadilo, ale všechny tři pohádky mi nepřišly stejně zajímavé. Popelka byla malinko slabší než Růženka a Kráska a zvíře. Přesto je ale druhá série také vynikající. 1. série: 96% ; 2. série: 95 %