Poslední recenze (33)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Tak tenhle seriál mě naprosto dostal. Fantastické vykreslení totalitního režimu. Skvělé herecké výkony, výprava i kamera. S nadšením jsem hltala každý díl. Druhá série má oproti první trošku pomalejší spád. Ten však rozsekne výprava do Kanady, která zahýbe kartami a zvedne adrenalin z nuly na sto. Ještě nikdy mě u seriálu, tak nepohltila atmosféra. Mám pocit, že v Gileádu žiju taky.
Půlnoční láska (2018)
Celý film je prvoplánový. Nemá nijak zajímavou zápletku ani děj. Nicméně to se od romantických komedií ani neočekává. Je ideální volbou na večery pro dvojice, nebo dvě opuštěné kamarádky. Koukalo se na to příjemně. Výběr herců taky nebyl špatný. Párkrát jsem se i upřímně zasmála. Chválím výběr hudby.
Aquaman (2018)
Na filmu nejvíce oceňuju propojenost několika kultur a časových období. Od dinosaurů ve ztraceném království přes antické symboly, až po současnost. V ukázkách se mi to zdálo velmi nejednotné, ale film to zvládl propojit precizně. Velmi vtipně zpracováno, super vizuální efekty… Do života Vám to nic nedá, ale je to uspokojivý zážitek.