Oblíbené seriály (10)
Bigbít (1998)
Bible každýho rockera. A pro nerockery povinný pořad k doplnění základního vzdělání. Pro mě jednoznačně nejlepší pořad České televize v její historii. Skvělá takřka ,,hodinářská" práce, která nezapomněla opravdu na nikoho.
Ajťáci (2006)
Červený trpaslík (1988)
Teorie velkého třesku (2007)
Lajna (2017)
OBBOD to dělá dobře. Na Vyšehradu si vyzkoušeli že tento formát funguje a tady laťku zvedli o pár stupínků ještě výš. By mě nikdy nenapadlo, že Růžička může být tak vhodný téma k parodii a proto být tvůrcem, nechtěl bych ho někde potkat
Zkáza Dejvického divadla (2019)
Seriálem Most ČT nasadila laťku své tvorby dost vysoko a ejhle, týden na to další pecka, co ji překonala. Skvělá, úžasná a zdlouhodobého hlediska legendární mystifikační hříčka. Chci víc!!!
Vyšehrad (2016)
Toto je zřejmě cesta pro českou satiru. Podobně jako dnes již legendární Kancelář Blaník či Autobazar Monte Carlo nevznikly pro televizi, ale internet, který snese vše a jakýkoliv náznak cenzury ho nebrzdí v rozletu. Jen houšť!!!
MOST! (2019)
ČT po dlouhé době uvařila ve svém hrnci na nudnou kaši luxusní creme brulee. Dycky Most!
Dabing Street (2018)
Jen houšť s takovými seriály. Seriálům nijak neholduju, ale tady jsem pondělí co pondělí seděl na značkách a čekal. Tvorba Petra Zelenky stabilně a dlouhodobě zajišťuje nadstandard a zde nijak neslevil. Samozřejmě, že seriál měl slabší a silnější epizody, ale nikdy nehodnotím po jednotlivých dílech, ale vždy jako celek a jako s celkem jsem maximálně spokojený. Každá generace má svoji hereckou top šedesátá Semafor, sedmdesátá Cimrmany, osmdesátá Sklep... současnosti už dlouhodobě dominuje Dejvické divadlo a je takřksa sázka na jistotu, že na čemkoliv se někdo z jejich amsáblu podílí, má to svoji úroveň.