Recenze (54)
Potopte Bismarck! (1960)
Mne sa to páčilo. Bol to taký hraný dokument. Čítal som o potopení lode Bismarck vo viacerých knihách, preto som ocenil verný opis celej akcie. Ako film to malo spád, spracovanie bojových scén zodpovedá roku vzniku filmu. Ja som sa rozhodne nenudil.
Country Christmas Album (2018) (TV film)
Slušná réžia, herecké výkony a hudba. Pozerateľná vianočná romantika.
Sonatína pre páva (1979) (TV film)
Súhlasím s Generim, v podstate napísal to, čo si o tejto televíznej inscenácii myslím aj ja. Vynikajúce herecké výkony, ale nie je to program pre široké publikum. Inscenáciu som videl ešte za socializmu, kedy si človek mohol večer vybrať z dvoch televíznych kanálov. Tak sa stalo, že som prepol na túto inscenáciu a než som sa nazdal, tak ma herci svojim hereckým majstrovstvom vtiahli do deja a už nebolo úniku.
Srážka planet (2011) (TV film)
Otrasný scenár, otrasná kamera, otrasná hudba, otrasné herecké výkony. Jednoducho otrasné.
Five Star Christmas (2020) (TV film)
Jeden z tých lepších vianočných romantických filmov. Apanatschi veľmi príhodne charakterizoval herecké výkony hlavných predstaviteľov ako „skupinovú chémiu“. Tri a pol hviezdičky.
Northern Lights of Christmas (2018) (TV film)
Dalo sa to pozerať a aj dopozerať.
Pán profesor - Nový riaditeľ (2022) (epizoda)
Pri tejto epizóde som sa kráľovsky bavil od začiatku do konca.
Mrazík (1964)
Vždy som si túto rozprávku rád pozrel. Nemám nič proti tomu, aby Mrázika vysielali aj teraz. Je osobnou vecou každého človeka, či to bude pozerať, alebo nie. No tento rok som stratil akosi chuť pozerať čokoľvek ruské. Aj keby to bolo akokoľvek dobré. Mal by som z toho pachuť v ústach celý film a ešte aj dlho po ňom.
Vánoční chata (2019) (TV film)
Pozerateľný romantický vianočný film. Videl som aj horšie, ktoré som nedokázal dopozerať. Tento som pozeral až do konca.
Holiday Hearts (2019) (TV film)
Dalo sa to dopozerať. To je asi tak všetko, čo sa dá k tomu filmu napísať.