Recenze (161)
Veřejní nepřátelé (2009)
Výborný Johhny a Christian. Pěkná režie. Atmosféru to má akorát tomu něco chybí. 4* :)
Zombieland (2009)
Smál jsem se víc než dost. Emmě to sluší a nějak se mi to moc líbilo. A těch užasných scén nepočítaje:)
500 dní se Summer (2009)
Tak moc jsem se na to těšil, až do doopravdy bylo tak výborné ! Oslnivý soundtrack, oslnivá Zooey a výborný Joseph. Není to další film přes kopírák a Marc Webb svůj první počin zvládl na jedničku. Bavil jsem se a proto nemůžu jinak. 5*
Anatomie lži (2009) (seriál)
Přijde mi to opravdu moc absurdní. Podle "nepřirozených" reakcí na podněty, které jsou až moc nahrané, udělat seriál je blbost. Má to být drama, je to spíše sci-fi. Nemužu jinak. Zatím tak 30%
Battlestar Galactica: Plán (2009)
Spíš taková rekapitulace, trochu zasvětí do života cylonů, ale jinak nijak vyjimečné:) Ale také nijak špatné :)
Paranormal Activity (2007)
Po mém prvním dojmu sem doopravdy neměl slov: Snímek neuvěřitelně nenásilně, přesto excelentně graduje, herecké výkony jsou vskutku vynikající a člověk nemá doopravdy moc co vytknout. Snímek neoplývá nějakým užasným rozpočtem, přesto má vynikající "efekty". Člověk by nevěřil jak obyčejné zvuky dokážou udělat půlku filmu! Určitě to není na 100% ale mých 90% to určitě má !
Tak neváhej a toč! (1995) (pořad)
Ono to fakt bylo otřesné
Ať vejde ten pravý (2008)
Zajímavý snímek, určitě musel mít na MFF KV jinou atmosféru, proto musím hodnotit poněkud skeptičtěji. Užasné dětské výkony s dobrým příběhem mi dali v celku dobrý snímek, ale ne zas tak vyjímečný. 65-70% !
Opičí král (2001) (TV film)
Srdcovka z mládí !
Orphan (2009)
Užasně atmosferické, originální dílko. To, že Esther nebude hodná, to je od začátku každému a ja osobně si myslel, že snímek nemá čím překvapit. Naštěstí má. Strhující scény s míchané s nevinností působí pravdivě a příběh je celkově dosti promyšlený. Celkově sem byl ohromen! 90%