Recenze (161)
Ninja Assassin (2009)
Krásně blbé Bčko :) Nudný a nejen místy debilní scény, otřesné dialogy, ale úžasné akční scény.
Cesta (2009)
Námět pěkný, ale bohužel docela zklamání
Generation Kill (2008) (seriál)
Za ten konec 200% !!!
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
* za film - že jsem se pobavil, a * za soundtrack - ten je výtečný sám o sobě:)
Leaves of Grass (2009)
Něco mezi 60/70%. Je to zajímavé, ale místy nudné. Ale Edward je skvělý.
Nitro Circus (2009) (pořad)
110% !
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Humor se mi líbil, ale zbytek nějak zaostával a až místy nudil.
Upírův pomocník (2009)
Ajajaj, todle bylo zklamání - absurdita některých scén dosahovala velkoleposti a dialogy jsou jak z telenovely. Dívat se na to dá, ale potenciál to ztrácí každou sekundou. Škoda, velká škoda. A John C. Reilly se mi tam vůbec nehodí.
Starý páky (2009)
Příběh předvídatelný, to sem čekal. Vtipy se mi líbily a pobavilo. Nic naročného a splnilo svůj učel. Já osobně jsem spokojený .
The Collector (2009)
Hodně zvláštní - člověk neuslyší ani hlásek - polovina situací je postavená jak němý film a jako celek to působí velmi dobře. Atmosféra vynikající, škoda toho konce.