Recenze (161)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Čekal jsem nějak víc. Hodně nudných a dlouhých pasáží tomu až moc uškodilo
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Jeden ze seriálů, kde to pěkné ženy prostě nezachrání.
Sociální síť (2010)
Úvodní dialog a začal tranz, ze kterého jsem se probral na konci filmu. 100%
Živí mrtví (2010) (seriál)
První série - 4* Druhá série - slabé 3* - tak otravné lidské příběhy a málo zombíků kazí příběh a celkový dojem. Přijde mi, že celkovou stopu vyplňují zbytečnou omáčkou a bohužel se jim to nedaří
Superkočky (2010) (seriál)
Pěkně se na to dívá, ale když začnou první dialogy, tak to začně strašně nudit. Po prvním díle mě to ani trochu nenavodilo.
$#*! My Dad Says (2010) (seriál)
Po prvním díle si nejsem jist, něco na styl 2 a 1/2 chlapa, což není můj šálek čaje.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Nějak mě tím tvrďáctvím nedostali. Nechytlo a asi nikdy nechytne.
Mistři švindlu (2006) (seriál)
Za Jess klidně 6* :)
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
WTF - Why the face?
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
60-70%. Něco tomu chybí, při srovnání s Kmotrem či Scarface je to o třídu níž.