Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
První série: 90% Druhá série:100%: Druhá série je to úplně nejlepší, co jsem kdy ze seriálové tvorby viděl. Třetí série:85%
Californication (2007)
1. season 85% , 2. season 75%
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Tohle vypadá na dalši skvělej sit-com, kterej je taženej vybroušenejma charakterama. Inu, nechám se překvapit, co se z toho vyklube, ale teďka to vypadá hodně dobře.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Dr. House (2004)
První série: 85%, druhá série: 80%, třetí série: 85%
Tráva (2005)
S přibývajícíma epizodama to je čím dál tím lepší a lepší. Od tří hvězdiček na začátku teďka po tak 4,5 hvězdičky. Update - Jsme jako na horské dráze, od čtvrté serie pořádnej sešup dolůůů.
Jmenuju se Earl (2005)
Earla si jistě zamilujete, stejně tak jeho pomalejšího bráchu Randyho. Nejedná se o žádný interierový sitcom, čemuž by napovídala minutáž. Jedná se o fajn taškařici, u který se nesmějete od srdce, ale z plných plyc.
Přátelé (1994)
Akta X (1993)
Kancl (2005)
Season 1: 70%, Season 2: 80%, Season 3: 85%, Season 4: 70%