Recenze (39)
Blondýnka (2022)
Tree of Marilyn aka Terrence Malick ale s méně voice-overy.
Heimat - Eine deutsche Chronik (1984) (seriál)
Nejlepší věc, co jsem kdy viděl.
TBH (2022) (seriál)
Netflix show z Wishe. Přesně takto si skoro čtyřicátníci představují dnešní teenagery.
Proměna strýčka Bobyho (1930)
Strýček Boby je ve skutečnosti tetička. První LGBTQ+ reklama!
C'mon C'mon (2021)
Je tento snímek bezchybný? To rozhodně ne. Je tento snímek něco, co jsme potřebovali po dvou letech nejistot a stresu, když ani nevíme, jak dlouho ještě takto budeme muset pokračovat? Rozhodně ano.
Voyage of Time: The IMAX Experience (2016)
Dokument o životě bez života.
Boží ruka (2021)
Lehce jinačí, než klasický Sorrentino. Ve filmu je použito mnohem méně diegetické hudby a až kýčovitých záběru (které i tak vypadají překrásně), než jsme byli zvyklí. Co však Boží ruka nedosahuje ve vizuálu dosahuje v tématech, kterých se dotýká. Film je totiž s největší pravděpodobností zatím nejdospělejší Sorrentino, a také režisérův nejvíce osobní snímek. Druhá polovina filmu je na mě až moc pomalá, avšak rozhodně se jedná o mnohem lepší film, než předchozí Oni a Silvio.
Dlouhé loučení (2020)
Možná trochu více agitační, než by muselo být. To ale nic nemění na působivosti a děsivosti, kterou snímek zobrazuje. Pro Čecha se pravděpodobně však jedná o velice docela neznámé a neuchopitelné téma.
Who Killed Captain Alex? (2010)
FILM! FILM! FILM! KOMANDO! TIGER MAFIA!
Shoplifters of the World (2021)
Tenhle film je hloupý a nudný. Pokud nejste fanoušci The Smiths nebo v sobě nemáte reflexi na dobu, kdy jste je milovali, tak film nedoporučuji. (Tohle je nejhorší film, který jsem kdy viděl)