Recenze (2 064)
Dobrodružství Sherlocka Holmese (1984) (seriál)
Jeremy Brett je jednoznačně nejlepší Sherlock Holmes. Fantastický herec.
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Dostáváme se do alternativního příběhu, který dvakrát nekoresponduje ani s filmem, ani se seriálem. Nízkorozpočtové, jeden z herců z SG:A. Zajímavé a stále je to Stargate. Tak se i docela těším na další díly.
Chronicles of the Ghostly Tribe (2015)
Jako nebylo to zlé, ale ten promarněný potenciál mlátí do očí. Z toho mohla být sakra akční jízda.
Táta je doma 2 (2017)
Kupodivu mě to bavilo. Až na několik trapností jsem se solidně zasmál.
The Stray (2017)
Tohle je jeden z těch malých filmů, co vyloženě nenadchnou, ani neurazí a ještě dokáží trochu pohladit duši.
Coco (2017)
Hodně příjemná záležitost. I přesto, že zápletku v říši mrtvých jsem brzy prokoukl.
Accident Man (2018)
Režisér si potrpí na vypravěče počas příběhu. U Savage dog to bylo vyloženě chybné, tady to jen trochu nesedí. Akce je hodně slušně nasnímána a nenudí to.
Zběsilá pomsta (2017)
Zbytečně brutální, řekl bych, nicméně souboje jsou dobře natočené. Omáčka teda děsná a stejně tak většina dialogů, ale dá se.
Sněžná past (2018)
Na neděli jo. Ale dvakrát vidět netřeba. Není to zle natočené, výprava hodně zachraňuje. Ale scénář není zrovna top. Avšak, špatný film to není.
The Defenders (2017) (seriál)
Akcí se nešetřilo, příběh žeru.