Recenze (73)
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Pár svedkov, málo faktov. Veľa špekulácií, nepodložených faktov...
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Normálna verzia je za 3 * , ale verzia Extended je oveľa lepšia za 4* dáva viacej významu, orezaná pôvodná verzia je skrátená na úkor deja.
Arrow (2012) (seriál)
Prve štyri série ****, piata séria pokles na ***
Magická říše hub (2014) (TV film)
Pútavý dokument o hubách. Pri ktorom zistíte, že máte viac spoločné s hubami ako s rastlinami vďaka evolúcii.
9. rota (2005)
Slušný film, škoda pokazenej práce s gradientným filtrom pri záberoch krajiny.
Divoké Benátky (2014) (TV film)
Krásy mesta skombinované s prírodou v okolí Benátok.
Westworld (2016) (seriál)
Nejaké chybičky sa nájdu, odfláknutá bezpečnosť objektu,... Ale vcelku úchvatný seriál po prvej sezóne. Umelá inteligencia funguje, postupné objavovanie programu každej postavy je zaujímavá.
Dokonalý šéf (2015)
Gordon Ramsay v hlavnej úlohe.
Cooltúra (2016)
Apokalyptický úvod ... čo mi to len pripomína. Zrejme starých gréckych a rímskych filozófov. Celú jazdu ukončíme náboženským fanatizmom.
Marco Polo (2014) (seriál)
Seria 02 stráca tempo.