Recenze (233)
Liga spravedlnosti (2017)
Takhle nějak by vypadaly filmy MCU, kdyby je točila banda blbů :) Na první pohled je vše v pořádku - vizuál celkem ok, akční scény zajímavé, lehký náznak mytologie...ale když po Rosnerovsku zabrousíte hlouběji, najdete stupidní příběh, postavy s nevyužitým potenciálem, naprosto debilní dialogy a záporáka CGI na ůrovni pokémonů. Nelíbil se mi BvS ani WW, ale ještě to s DC nevzdávám!
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Vraťte nám Star Wars!
Schindlerův seznam (1993)
Neskutečně silný zážitek!
The Orville - Výkon rozkazu (2017) (epizoda)
Ještě méně vtipu, než v úvodní epizodě, za to o něco lepší příběh. Čekám, kterou směrem se to bude vyvíjet, zdá se bude převládat klasická Trekkie tematika
The Orville - Staré rány (2017) (epizoda)
Čekal jsem mnohem více vtipů - úsměvná je snad jen scéna s Taťkou Šmoulou, ale jinak celkem ok - béčkové triky mi připomínají legendárního Trpaslíka.
Westworld - Labyrint (2016) (série)
Méně nahotinek a krve a trochu více smysluplných dialogů a bylo by to za 5
Zabijáci (2014)
Ten konec je hodně mimo, ale zbytek filmu podobně jako u "jedničky" - skvělí herci, atmosféra, hudba...jsem zvědavý, jak se vybarví Rose v dalším díle.
Žena v kleci (2013)
Super. Sice Asad není úplně podle předlohy, ale atmosféra a herecké výkony to plně vynahrazují.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Horor? Ale kdeže, spíš telenovela, kde občas někdo umře rukou zombie...
Perníkový táta (2008) (seriál)
1.série - 4*, 2.série - 4*,3.série - 5*, 4.série 4,5*, 5.série - 5*