Recenze (616)
Duna: Část druhá (2024)
Slabsi nez jednotka..moc kecu a zamilovanej parecek me taky sral
Pojď si hrát (2020)
Proc koukam na takovy hovadiny
V domě (2016)
paneboze co jsem to zase stahnul za picovinu.. mimochodem ten mamrd mi vzhledem silne pripomel Bezejmenyho z Planescape torment
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Prachsprostej prumer, ale nektery veci nebyly spatny - ten azteckej mamrd, nebo saltomortále pres zabradli
Kukačky (2023)
To byla doslova ubijejici zrudnost. Baba dvakrat foukne poldum z baraku, jednou dokonce s panarem v tasce a s psikem v ruksaku /facepalm
Neviňátka (2021)
picovina s privandrovalcema
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Nebejt tech dvou zaverecnych dilu co se odehravaji v pritomnosti, tak by to jakz takz slo. Ty to ale srazeji dolu. Hlavne ta konfrontace s vrahem a pak to nejhorsi, ty kecy na vozejcku pred spitalem. Mit to jeste jeden dil navic, tak by to slo do sracek uplne.
Still/Born (2017)
Slabsi prumer, ten radobystrasidelnej hlas byl spis trapnej
The Blackcoat's Daughter (2015)
Slusna ukolibavka. Mistama Lynchovsky zmatena, moc moudrej sem z toho teda nebyl
Oppenheimer (2023)
Tesil jsem se na nejaky hezky CGI vybuchy a dockal se az po dvou hodinach akorat jednoho prumernyho :/ Ty vyslechy dost nudily, navic jsem vubec nechapal o co jde (musel jsem na wiki).