Recenze (619)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Totalne trapna picovina, vic jak 30min se nedalo vydrzet. Nechapu jak to na nekoho muze fungovat.
Predátor: Kořist (2022)
Hmm srajda jak se dalo ocekavat.. co z takovyho nametu muze taky jinyho vzniknout. McTiernan by se zblil, kdyby to videl.. nejlepsi byla ta priroda - i kdyz clovek dneska nevi jestli neni udelana na compu. I kdyz na druhou stranu ten prkennej medved dokazuje, ze CGI moc zmaknuty nemeli
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Klasicka holyvudska slatanina s tradicne dokonalyma CGI trikama
Černý telefon (2021)
Doufal sem ve druhej Sinister, ale uz po prvnim traileru u me zavladla skepse. A pravem. Ne ze by to bylo vylozene spatny, ale je to prachobycejnej prumer a to mi nestaci. Hlavne me zklamalo ze to nebylo skoro vubec strasidelny :(
Mistři hrůzy - Dreams in the Witch-House (2005) (epizoda)
Takovy becko.. ale ten starej dedek (Campbell Lane) mi pripominal Mariuse z Diabla 2, i jak mluvil, uplne on tvl https://i.imgur.com/6Bqb8xL.jpg Sem si rikal jestli ho Blizzardi neobslehli podle nej, ale pak sem zjistil, ze D2 vzniklo 5 let pred timhle filmem..
Tři králové (1999)
Slaby se spoustou stupidnich scen
Mistři hrůzy - Cigarette Burns (2005) (epizoda)
slusna ukolibavka, poslednich 5 minut sem prochrapal
Men (2022)
docela volovina, dokoukano s premahanim se
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
To samy co jednotka - pitvorici se Depp a stupidni sceny a dialogy. Ale davam o jednu hvezdu navic za spickovyho Davy Jonese a to jak je namluvenej.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Pitvorici se Depp a stupidni sceny a dialogy.