Recenze (619)
Neposkvrněná (2024)
Mistama docela prijemne brutalni
Havěť (2023)
Uz pojebanej rep u u vodnich titulku u me spustil varovnou kontrolku. Navic cech nikdy dobrej horor nenatocil, pokud pominu Spalovace a Carodejovo ucne, coz rozhodne nejsou tradicni horory. Tohle je ta hororova pecka nad kterou se tu sborove onanuje? Vic nez 70 minut jsem trpet nedokazal a letelo to. A to sveri tomuhle Vanickojc pablbovi novej Evil dead? Doufam ze do nej taky nasere samy negry a rep
Late Night with the Devil (2023)
Da se, prumer
Duna: Část druhá (2024)
Slabsi nez jednotka..moc kecu a zamilovanej parecek me taky sral
Pojď si hrát (2020)
Proc koukam na takovy hovadiny
V domě (2016)
paneboze co jsem to zase stahnul za picovinu.. mimochodem ten mamrd mi vzhledem silne pripomel Bezejmenyho z Planescape torment
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Prachsprostej prumer, ale nektery veci nebyly spatny - ten azteckej mamrd, nebo saltomortále pres zabradli
Kukačky (2023)
To byla doslova ubijejici zrudnost. Baba dvakrat foukne poldum z baraku, jednou dokonce s panarem v tasce a s psikem v ruksaku /facepalm
Neviňátka (2021)
picovina s privandrovalcema
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Nebejt tech dvou zaverecnych dilu co se odehravaji v pritomnosti, tak by to jakz takz slo. Ty to ale srazeji dolu. Hlavne ta konfrontace s vrahem a pak to nejhorsi, ty kecy na vozejcku pred spitalem. Mit to jeste jeden dil navic, tak by to slo do sracek uplne.