Recenze (237)
Pod vlivem lásky (2008)
?!
The Art of Flight (2011)
Vynikající vizuál, ale jinak mě to vůbec nebralo... opakující se záběry na helikoptéru, nabalené borce s prkny a zasněžené panenské svahy... a furt dokolečka ;)
Muži v naději (2011)
Na současné filmové české poměry pecka! Klobouk dolů...
Souboj Titánů (2010)
Hrůza !
Černobílý svět (2011)
Nejdojemnější scéna z mého pohledu - "značky, jak rostla Skeeter" ....pecka
Korunovační klenoty (2011)
Zvláštní dílko, skoro až za 5 hvězd... Úsměv se mísí se slzami a do toho se objeví šok v podobě hokejisty, který při hře skáče trojtého salchova :D. No čemu se divit, když otec hlavní hrdinky vyrábí doma zlato... Ale je třeba pochopit a ocenit to poselství, které se v jeho badání nachází. Ale musím se ještě vrátit k tomu hlavnímu šoku, a sice líbačka dvou hokejistů... nevím co musela dotyčná osoba udělat pro to, aby tuto zápletku do příběhu prosadila :D I tak za 4 hvězdy a doporučuju!!! Jóoooo a taky mi to místy (nevím proč) připomínalo Amélii z Montmartru :))) (viz komentář ursinko) a taky Faunův Labyrint.
Yenaesoolsa (2005)
Ta kouzelná vložka byla úžasná :-)
Kdo přežije (2000) (pořad)
No comment...
Hellou goseuteu (2010)
Prý komedie... Prvních 10 minut určitě a výborně jsem se bavil. Potom takový průměr,ale to jen proto,aby mne to v posledních 15 minutách smetlo a stejně jako u Folpy jsem si pobrečel. Prostě jihokorejci... :-)
Bu neng shuo de mi mi (2007)
První cca hodina se odvíjela jako běžný romantický film. On a ona se potkají, tak se nějak poznávají a už od začátku je jasné, že jsou si nakonec souzeni. ALE! To co přišlo zhruba po té hodině jsem vážně nečekal... Nebudu prozrazovat, ale dodalo to filmu neopakovateknou jedinečnost a žánr romantických asijských (ale nejenom asijských) filmů posunulo opět trošku do jiné dimenze. Bravo!