Recenze (8)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kámo, nevim co je těm lidem, kteří hodnotí jako ,,odpad!” tohle nemá být regulérní film. Je to originální film do kina, ze kterého si můžete odnést něco více. Pokud ho tedy sledujete delší dobu.
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Ten rozhovor na konci, úplně exceletní. Napětí, prostřihy, ten hlas, soundtrack... úplný ráj.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Už zezačátku mi byla hrozně nepříjemná, ale po šokujícím zjištění mi došlo, proč to tvůrci takhle natočili.
Eternals (2021)
Od tohohle filmu jsem měl hrozně nízké očekávání. Ale po prvních deseti minutách jsem si řekl: ,,ono to není tak špatné!?" Nabralo to mnohem větší měřítko. Zajímavé byly 2 nové postavy v potitulkové scéně. Ale nejvíc mě zajímá, kdo mluvil v té 2. potitulkovce. 8/10.
Potomek (2019)
Zajímavý, dobře natočený film i s dobrým obsazením (hlavně: Jackson Robert Scott). Najdou se zde i děsivé scény, ale takové dítě by jste nechtěli. Každou chvíli si myslíte, že vás zabije. 7,5/10
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Lepší než první díl asi o 5%. Film má lepší kvalitu a barvy než 1. angry birds ve filmu. 9/10
Démon zatracení (2019)
Nekoukejte na tenhle film je to ztráta času. Film o ničem.
Stranger Things (2016) (seriál)
Rozhodně ten nejlepší seriál co jsem kdy viděl. Skvělá hudba, herci úžasní. Tento seriál by měl vidět úplně každý. 11/10