Poslední recenze (1 159)
Oni (2008)
Tváří se to mnohem sofistkovaněji, alespoň ze začátku, jak ale dojde do tuhého, zmůže se to jen na laciné hrátky s obětmi způsobem, který postrádá smysl a logiku, stejně jako chování větsiny postav.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Bavila mě trochu netradiční animace, která tomuhle ninjímu šílenství sedla. Dobře napsané postavy, příběhově průměrné, ale má to skvělý soundtrack, spoustu akce a výborný originální dabing. Slabší čtyři.
Yellowstone - Season 4 (2021) (série)
Velmi slabé. Čtvrtá série vaří hodně z vody a nemá žádná zajímavou příběhovou linku. Vypadá to jako by tvůrcům docházeli nápady.