Recenze (51)
Temný rytíř povstal (2012)
fenomenální zakončení Nolanovy trilogie
Hugo a jeho velký objev (2011)
a to má být všechno? jistě, po vizuální stránce úchvatná podívaná, ale pořád jsem čekala, kdy se něco bude opravdu dít...a ono nic... v mnoha momentech fimlu jsem taky měla poměrně silný pocit deja vu...hold tohle už jsem někde viděla... takže jednou stačilo
Život jde dál (2006)
už dlouho jsem neviděla nic blbějšího....
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
už dlouho se mi nestalo, že by ve mě film zanechal tolik optimismu. moc krásné
S čerty nejsou žerty (1984)
bezkonkurenčně nejlepší pohádka všech dob.... hlášky z ní používám stejně často, jako ty od génia Járy Cimrmana :-) jediné mínus vidím v princezně Adélce... ta je teda fakt hrozná ...
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (série)
nemám slov.... brečela jsem jak želva... vrchol japonského anime
Jíst, meditovat, milovat (2010)
zbytečný film ze kterého nejsou cítit vůbec žádné emoce... popravdě jsem nevěděla, se kterým z těch týpků, které poznala, nakonec skončí, protože ani u jednoho mi nepřipadalo, že by k nim měla jakýkoliv vztah... unylé a dlouhé...
Láska podle předlohy (2007)
velice příjemný filmeček na zimní večer, když venku za okny je brzo tma, sněží a vy se uvelebíte s konvicí horkého voňavého čaje do měkkého křesla a na hodinku se zasníte... určitě stojí za to vidět, nejen pro ty, které milují příběhy Jane Austen, ale také pro ty ostatní :-)
Sociální síť (2010)
velice zdařilý počin, rozhodně stojí za to vidět víc než 1x.... za pár let si ho s chutí zopakuju (v té době už možná bude i FB někde jinde, tak uvidíme, s čím pan Zuckerberg přijde do budoucna :-) 90%
5 centimetrů za sekundu (2007)
dojemné a krásné, víc není potřeba říct