Oblíbené filmy (10)
Mlčení jehňátek (1991)
Zlaté oko (1995)
Super akce, Martin Campbel to vzal pěkně zostra. Pierce Brosnan je sympaťák... Sean Bean dobrej záporák. O objetí Xenie se mi snad zdát nebude... Natalya moc hezká. Jinak já sebou fláknout z takové výšky...z vysílače do paraboly....tak mě bolí záda ještě teď a Sean Bean si stihne ještě zakřičet....že na něj zase něco padá....takže paráda...hlavně scény s tankem, líbil se mi masakr v Severnaje... jinak úžasná úvodní pasáž....bungee jumping ....horší jen scéna s letadlem...ale hlavně že James přežil...
Skyfall (2012)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Thunderball (1965)
Prostě Bond...James Bond. Pár nesrovnalostí by se našlo, ale proč? Bonda je třeba si užít s pivečkem....Claudine Auger je pěkná a Adolfo Celi jako Largo...super....
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Dobré.... konečně se objevil šéf Spectre Ernst Stavro Bloefeld. Jinak krásná japonská příroda, líbila se mi malá Nelli. Záběry z vesmíru byly komické, ale je to 50 let starý film. Za mě opět plný počet *****
Goldfinger (1964)
Skvělý Bond, skvělý Auric Goldfinger, skvělý Odd job, skvělá Bondgirl....mě se Goldfinger líbí velmi, ale nebudu hodnotit jestli je lepší ten nebo ten. Je to akční klasika....