Recenze (13)
Zdrojový kód (2011)
Jeden z lepších thrillerov za posledné obdobie, a k tomu ešte aj scifi, wow. Avšak s trochu nepochopiteľným záverom. Bohužiaľ, odoberám hviezdičku za preexponovaný zvuk a otrasný obraz - veľká vďaka palacecinemas-BA-eurovea-sala 4!!! back to caves
Nejlepší z Brooklynu (2009)
nema to ani hlavu ani patu
Match Point - Hra osudu (2005)
cakal som, ze sa to skonci klasicky kde "dobro zvitazi nad zlom" a bol som v duchu sklamany, ze film zapadne medzi tuctovky ...... ale zivot nie je jednotvarny film, kde vsetko skonci spravodlivo. Tento film je iny ... pre pripadnych zaujemcov o film tu skoncim...
Travička zelená (2008)
Az na par vtipnych hlasok a scen pomerne nudny film. ... "You just got killed by a Daewoo Lanos, motherfucker." ... tak tato nemalo chybu, hehe.
Rychlí a zběsilí (2009)
Musim povedat, ze som odchadzal spokojny a dobre nastartovany stupit mojej alfinke pri ceste domov na krk. A nebol som sam kto tak urobil ;) Navrat ku klasike bol urcite dobry krok. Za svoj uspech zrejme vdaci prepadaku F&F3:Tokyo Drift. Ako druhy diel by pravdepodobne nemal taky uspech... PS: Gal Gadot bola na zjedenie. Mnam.
Quantum of Solace (2008)
Nemozem si ale pomoct, Daniel Craig mi ako James Bond jednocucho nesedi. Chyba mi tam dovtip, charizma a elegancia predchadzajucich JB - Pierce Brosnana, Sean Conneryho, Rogera Moora. Scenaristicky je Quantum of Solace vyrazne blizsie k idei Iana Fleminga o zachrane ludstva neporazitelnych tajnym agentom, ako Casino Royal, ale stale to nema ten pravy smrad.
Criminal Affairs (1998)
Normalne sa hanbim, ze som to dopozeral az do konca. V celku zaujimava zapletka bola bohuzial uplne zakryta detinskym scenarom, kamerou, reziou a hereckymi vykonmi. Najviac ma dojal zaber, ked kamera zostala stat na serifovom bruchu asi tak 10 sekund s tym, ze zacal rozhovor s novou postavou vo filme (agentka FBI). Inak nemohucnost a stupidita policie a agentov FBI nemala hranic :o))
Soudný den (2008)
Jedine pozitivum z tomto filme vidim vykreslenie sveta za stenou... takto by asi podla mojho nazoru vyzerala anarchia.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Malo ktora komedia dostane v sucasnej dobe "vysoke internetove hodnotenie". Ludia su cim dalej tym narocnejsi a tazko je vyhoviet vsetkym. Preto davam *****, pretoze je to vtipne a dovtipne, Cameron je sexi, proste vyborne sme sa pri tom bavili.
Sunshine (2007)
Z traileru som bol uplne uneseny, ale zo samotneho filmu som trochu sklamany, chybali tomu masivnejsie audio efekty(hudba). Koniec filmu bol pre mna dost nepochopitelny a pravdupovediac nezmyselny...