Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Najlepší Tarantinov film, definujúci jeho štýl rozprávania príbehu a kult ktorý sa nedá napodobniť. Herecká extratrieda a film ktorý som videl toľko krát že to nezrátam. 10/10
Osvícení (1980)
Kubrickov snový vizuál a Nicholson akoby ani nehral ale naozaj taký bol. Film bez jediného zaváhania a klasika ktorá funguje v psychologickéj aj dramatickej rovine. 10/10
Ed Wood (1994)
Rukopis čudáckeho tvorcu a životný pribeh človeka ktorý je ako stvorený do komédie. Najlepší Burtonov film ? Asi ano, hlavne preto že by tento príbeh nikdo iný nespravil takto osobito. 10/10
Čínská čtvrť (1974)
Najkvalitnejšia Noir zaležitosť aká kedy bola a scenár ktorý sa asi nedá prekonať. Koniec čo šokuje ale zaroveň pôsobi akoby ani iný nemohol byť. Najlepší Polanskeho film. 10/10
Závrať (1958)
Najmrazivejší Hitchcock ktorý sa tvári ako obyčajný film, no tajomnosťou a napätím sa môže rovnať s najlepšími trilermi aké kedy vznikli. V jednoduchosti je krása a tento film je toho synonymom. 10/10
Tenkrát v Americe (1984)
Morricone a Leone ako seberovný parťací vytvorili poeticky najvyzretejšie dielo v oblasti gangsteriek. 10/10
Věc (1982)
Najlepší horor 80. rokov. Tá atmosferá je nenapodobniteľná. 10/10
Hud (1963)
Zložitejší rozbor medziľudských vzťahov podaný jednoducho a ucelene. Pohodová atmosféra ,časom transformujúca sa do silnej drámy a herecky jeden z najlepších filmov zo 60. rokov. 10/10
Modrý samet (1986)
Obľúbený Lynch. Prepnutý, mrazivý, originálny, nepredvídateľný a s množstvom scén ktoré vyrážajú dych. A Dennis Hopper bol geniálny. 10/10
Zabíjení (1956)
Najmenej osobitý Kubrick, stále ale veľmi inovatívny, hlavne prácou s kamerou a usmernením hercov. Krimi lahôdka s fajnovou a kľudnou atmosférou. The killing určite patrí do TOP 3 filmov ktoré som videl najviac krát v živote. 10/10