Recenze (66)
Šéfka (2011) (pořad)
Nehodnotil jsem úroveň show, ale to, jak jsem se u ní bavil.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jednu hvězdu dolů za český dabing, který byl divákům "vnucen" - v Brně bez možnosti shlédnout v originálním znění s titulky.
Vražda v Orient expresu (1974)
Škoda, že z Hercule Poirota zde udělali "retarda", nebýt tohoto, dal bych plné hodnocení.
Veřejní nepřátelé (2009)
Já, postižen Mafií, jsem si tento film náramně užil a ohodnotil ho slabšími pěti hvězdičkami. Film určený pro skupinu lidí, která je zaujata tímto stylem života a odbodím třicátých let.
Normal (2009)
Možná budu nadržovat, ale má to něco do sebe a líbilo se mi to. Chápu, že v našich podmínkách je to těžké, a proto to oceňuji hvězdou navíc.
Sladká Laura (2005) (seriál)
Tak tohle už je moc...
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Pan Babica a jeho syrečky, máslo, pivo a chilli. S chlebem.
RRRrrrr !!! (2004)
Je to tak blbý, až se mi to líbilo.
Saw 5 (2008)
Už to nějak setrvačností dojíždí, ale pořád se na to jakž takž dá dívat.
Max Payne (2008)
Nějak to celkově působí velmi pěkně natočeně - má to zajímavý záběry, relativně dobrý efekty, herci se tváří tak, jak mají, ale chybí tomu to hlavní. Příběh, do kterého bych se vžil a pamatoval si ho ještě nějakým pár dní. Každý z "hrdinů" podle chování nedodělal ani základu, příběh je hrozně průhledný a celkově to je takový nic moc. A to jsem si říkal, že to bude lepší, než Hitman. O moc není... 5+/10.