Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Con Air (1997)
Mission: Impossible (1996)
Peacemaker (1997)
Viděno asi po 5tý a stále jsem si to užíval, celou dobu napínavý jako kšandy, žádná zbytečná omáčka, oba hlavní herci podávají skvělý výkon. Na 97 rok výborná práce (na ženskou - režisérku) 96%
Stroj času (2002)
Strážci Galaxie (2014)
Vynikající!!!!! Marvel je čím dál dokonalejší. Nevybavuju si jedinou věc nebo detajl, který bych vytknul. Prostě ne, naopak vše překračuje očekávání. Příběh, efekty, vtipné hlášky, soundtrack.....vše je prostě za 100%. A ten začátek......bez slzy to nešlo, takže od Marvelu překvapení. 100%