Recenze (552)
Čtvery Vánoce (2008)
Nemohla jsem se chvíle ubránit srovnáním s Rozchod!-em a vyšel z toho vítězně. Mám ráda oba herce, ale tady to nějak nefungovalo. Celý film jsem měla pocit, že V. V. musí R. W. popohánět a vyvrcholilo to vánočním představením. Dobré scény špatně sešněrované.
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Nejprve jsem dala tři, ale jak jde čas, snižuji o jednu hvězdu.
Pokoj 1408 (2007)
Znám strašidelnější filmy, dojímavější okamžiky i předsvědčivější herecké výkony, ale celkově nebyl film špatný, jen škoda, že Samuel L. Jackson nedostal víc prostoru.
Poznej svého muže (1940)
Marta Fričová v roli, která jí sedla. Škoda, že nebyla vidět ve více filmech.
V tom domě straší! (2006)
Od animovaného filmu o dětech a pro děti se dalo očekávat všelicos. V tom domě straší je z těch lepších, kdy se děti tak trochu bojí a dospělí baví. Největším kladem je rozmanitost postav a záporem "občasná" předvídatelnost.
Mamma Mia! (2008)
Už dlouho jsem neviděla tak povedený muzikál, dá-li se tak tento film nazvat. Naprosto neuvěřitelně nádherná Meryl Streep.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Rozhodně ne lepší než jednička, protože jsem chvílemi přestávala vnímat děj na plátně a poslouchala jsem názory pětiletého chlapečka za mnou. Jasnou hvězdou byl Melvin a opět tučňáci.
Laurel a Hardy zdědili ostrov (1950)
Bylo poznat, že už jsou oba starší, ale přesto jsem v tom poznala ty dva praštěný chlápky, co stěhovali piano.
Důkaz (2005)
Těžko mohla být Gwyneth Paltrow ve své roli přesvědčivější.
Líbánky bez ženicha (1996)
Nečekala jsem zamilovanou komedii,a také se mi jí nedostalo. Vincent D'O. a Keanu R. jako bratři nemohou být nevraživější a ulítlejší.