Poslední recenze (171)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Určitě o stupeň lepší než předchozí díl. Tvůrci se poučili a dali sem to, co diváci od této série skutečně čekají - hodně monster a hodně soubojů. Je tu také věnováno více času průzkumu podzemního světa, což je taky velké plus. Nutno dodat, že film se zaměřuje na Konga, Godzilla tu má vlastně jen vedlejší úlohu. Vztah Konga se Sukem je vykreslený pekně. Více v mé audiorecenzi, tentokrát s hostem.
Duna: Část druhá (2024)
Hodnotím stejně jako první díl. Má to i stejné výhody a nevýhody jako první díl - v porovnání s Lynchovou Dunou: místy je to natáhlé, místy se to více drží předlohy, místy zase méně. Vizuál je ale samozřejmě super a hudba ho krásně doplňuje. Co dodat... byl jsem zvědavý na Navigátory, ale nejsou tu (tak snad v dalším filmu). Byl jsem zvědavý na císaře, ale poměrně mě zklamal. Harkonneni jsou ale fajn, hlavně stylová část na Giedi Prime. Tu jsem si užíval. Více v mé audiorecenzi, kde rozebírám různé odchylky od knihy, a též porovnávám s Dunou Davida Lynche.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film s pěknými akčními scénami, drsnými souboji a i s humorem. Končí vlastně dost pozitivně. Bylo dobré, že tvůrci tu zachovali Meru - která tu sice nemá tolik prostoru, ale to zjevně stejně nikdy nebylo v plánu. Hodně prostoru má konečně Black Manta, který je kvalitní padouch... na rozdíl od Kordaxe. Celkově můžu říct, že na závěr DCEU tvůrci dodali docela fajn a zábavný film. Více v mé audiorecenzi.
Poslední deníček (96)
Recenze na film Godzilla x Kong: Nové impérium
5. film série MonsterVerse.