Poslední recenze (4)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Jeden s najlepších vojnových filmov aké som kedy videl. Proste neni čo vytknúť režisérovi. Výborné prostredie v ktorom sa to odohráva , efekty , hudba ... . Všetko je dotiahnuté až do úplného detailu. Veľa akčných scén asi v 4/5 filmu sa bojuje . Niet čo dodať proste BOMBA za 5 hviezdičiek .
Armageddon (1998)
Videl som už veľa katastrofických filmov, ale tento je proste totálne dobrý a zaujímavý. Stojí zato si ho pozrieť. Dej filmu je veľmi rovnomerne vyvážený nedá sa povedať , že jedna časť bola lepšia ako tá druhá. Sú tam zaujímavé scény, dobre zvládnuté efekty a hlave celý film zdobí prekrásna pieseň "I Don't Want To Miss A Thing". Prelínajú sa tam prvky sci-fi a romantiky. Môj názor na tento film je 5 hviezdičiek a určite by si zaslúžil lepšie hodnotenie ako má.
Prázdniny pana Beana (2007)
Na tento film som sa veľmi tešil veď Pán Bean patrí medzi najlepších komikov, ale úplne ma sklamal. Keď to porovnám s tým čo už doteraz natočil tak toto je hrozné. Film bol dosť očakávaný medzi fanúšikmi, ktorý sa naň určite tešili a čakali od toho veľa, ale film úplne sklamal vo všetkom. Bolo tam málo komických scén a ani dej filmu nebol dobre spracovaný. Zasmial som sa tam asi raz. A toto je pre takýto film veľké mínus. Môj názor je odpad!!