Recenze (27)
Vražda - Série 1 (2007) (série)
Seriál fakt povedený, až na chudáka Larsena, ta jeho žena mi neskutečně pila krev
Jibaejong (2024) (seriál)
Jednoduše spokojenost, 90%
Pěkná banda (2024) (seriál)
Taková blbina, ale zabavila, ideální odpočinkový seroš, kde člověk nemusí přemýšlet. 60%
Predátor (1987)
Další top z 90 let, nepřekonatelný film, na svou dobu jak trikově ( což spousta filmů nemá v téhle době ) tak ze sqělím soundtrackem.
Rocky IV (1985)
Musím se opakovat, v jednoduchosti je síla, nejlepší díl s celé série, nemám co vytknout, po dokoukání bych si to klidně pustil znova, prostě pecka
Midwichské kukačky (2022) (seriál)
Horor kde? Jinak spokojenost, mě to bavilo. A smradi jak kdyby vypadli dnešní mládeži z oka
Knižní klub zabijáků (2023)
Spíš to vypadalo jako smějící se Yetti
Griselda (2024) (seriál)
Pro mě zklamání, nějak mě to nevtáhlo, nezaujalo, a ani extra nebavilo :( Nehledě na hlavní postavu, která vypadá hrozně uměle a o to víc odpudivě
Marvels (2023)
Tak a v příštím díle už jen samý ženský a konečně se dostaneme do černé barvy. A pak, že chlapy si potřebujou zvedat ego, no nevím, tohle je děsná doba. Nic proti ženskejm, ale čeho je moc toho je příliš, a že v poslední době nejsou jiný filmy s "hrdinkama" ať takovýma či makovýma.
Můj kámoš špión (2020)
Viděl jsem to už asi 5x a pokaždé jsem se výborně bavil, takový návrat do starých dobrých časů komedií, které nejsou náročné, ale o to víc pobaví, za mě velká spokojenost.