Recenze (1 486)
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (pořad)
Pro mě zatím nejmíň zábavný Jimmy , i když se snažil o asi největší interakci s publikem , co jsem u něj viděl , ale publikum k němu pro tentokrát bylo docela vlažné . Každopádně ten vtípek s porovnáním 2 náboženství byl docela vostrej. Já bych se v dnešním světě asi už docela bál.
Pacifiction (2022)
V popisu mi k dramatu chybí mystery , protože jsem pochopil docela prdlačku o co tam vlastně šlo , námořníci tam jezdili na člunu tam a zpět a B. Magimel , který nám pro roly pana velvyslance nabral jateční váhu , tam zas pro jistotu cestoval letadly , loďmi a svým bílým merglem z místa na místo , ale vůbec ničeho tím nedosáhl. Nicméně ta kamera a prostředí polynéského ostrova mělo takové kouzlo , že se na to dívalo prostě dobře. Sám jsem z pocitu z filmu udiven a překvapen.
Gratuluju, je to vražda (2024)
Horor v tomto indickém pokusu o Erkyla Poarota těžko pohledat. Nicméně je to velice zábavná krimi hříčka se spoustou perfektně vykreslených postaviček. Hláška pendrek je takové kouzelnické ukazovátko vystihuje dost. Sára Džesi ehm. Ali Khan je docela sexy a dvojici vyšetřovatelů líp vybrat nemohli . Na 2 a čtvrt hoďky to uteklo razdva , takže opět 1 ze zářezů ze subkontinentu , který se dá jen doporučit. A pozor , je to bez tanečků.
Stezka Českem - Z Králíků do Bílé Vody (2024) (epizoda)
1 z malých nevýhod tohoto seriálu bych viděl v tom , když pánové ukážou například , že jsou Rychlebské hory masovým turismem ještě nedotčené , jak dlouho to tak díky tomuto dokumentu potrvá než si toho lidi všimnou , uvědomí a nedotčené samozřejmě tím přestanou být.
Vincent musí zemřít (2023)
Kdo v tom viděl komedii , tak tomu teda tleskám. Jinak za mě nejsilnější moment ani ne bahnité hrátky , ale jak na něj vzal lopatu jako na švába. Teda musim říct , že i takováhle věc , kde ta finální apokalypsa je jen v náznaku , bez všech těch chrčících , slintajících a zakusujících se zombíků , má opravdu něco do sebe. To se frantíkům a belgičanům povidlo.
The Witch in the Window (2018)
Nic naplat , je to levný až moc.
Deo Killeo: Jugeodo Doeneun Ai (2022)
Klasická korejská vybíjená , kde je zkorumpovanej snad úplně každej , kdo by neměl. Nicméně pořád mě ještě fascinuje , jak to korejci parádně zvládají , ten plynulý přesun ze střílečky do rubanice a zpět do střílečky . Jako na otočku z pekla do pohádky. O tohle se z bílých režiserů pokouší až na vyjímky málokdo. Možná tak G.Evans.
Zoufalci (2009)
Ale jo na prvotinu pořád slušnější než 90 % současné televízní tvorby. Jinak mě pobavilo , že z mužské poloviny této partičky byly 2/3 bukvojové. To mi na rok 2009 přijde jako velká vize...
V zemi (2021)
Hned jak se objevil na scéně R. Shearsmith ačkoliv bez S. Pembertona , věděl jsem , že můžu čekat nějakou kulišárnu . No haluz je to teda slušná . Tenhle režiser asi nikdy nebude mejnstrýmově oblíbený hráč. Každopádně něco do sebe to má , protože je to minimálně tak svojské, že ten jeho styl těžko někdo může vůbec napodobit.
Hlasy mrtvých (2023)
Že by to muselo jít do kin , až taková paráda to zase není . Je to průměr , který neurazí , ale být to natočené v roce 2000 , tak to asi vzbudí víc pozdvižení . Ztráta času to není , ale šokovat to mohlo děcka do 13. let před tím čtvrtstoletím.