Poslední recenze (39)
Srbský film (2010)
Nejvíce tupý horor co se týče splatter / snuff komunity, z těch větších
Živí mrtví (2010) (seriál)
Nejlepší seriál mého života, nejsympatičtější postavy. První tři série si sice teprve hledají cestu ale už tak jsou fantastické, teprve právě ta čtvrtá odstartuje perfektní dílo, potom pátá se šestou jsou naprostý vrchol. Poté přišla každopádně pořád dobrá, ale trošku horší sedmá, a potom ta nejslabší osmá. Naštěstí devátá to zachránila, stejně tak nejnovější dvě. Žebříček: 5/6 nemůžu se rozhodnout, 9, 4, 10, 2, 3, 1, 7, 8
Pach krve (2003)
Za mě skvělý film, ale těch pět hvězdiček není úplně čistých, možná. Prostředí filmu a výprava je super, hudba taky, herecké výkony ucházející. Jakž takž obstojný je i scénář, a Gore efekty. Máme tu taky sexy hlavní hrdinku, a epický závěr.
Poslední deníček (6)
Horory roku 2021
1. Candyman
2. Conjuring 3
3. Nobody sleeps in woods tonight