Recenze (39)
American Horror Story - Apocalypse (2018) (série)
Naprosto odkláklé efekty! Seriál pořád nadprůměrný, ale pět hvězd už dát nemůžu.
American Horror Story - Cult (2017) (série)
Asi nejslabší série z prvních sedmi.
American Horror Story - Roanoke (2016) (série)
Moje osobně NEJOBLÍBENĚJŠÍ série. Fakt, jděte všichni do prdele, tohle je bomba největší.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Hotel je takovým návratem k hororové atmosféře prnvích dvou sérií!
American Horror Story - Freak Show (2014) (série)
Přibližně na úrovni Asylum, Coven a Murder H. byly o trošičku lepší.
American Horror Story - Coven (2013) (série)
Po mírně slabším, ultra nechutném Azylu, se dostáváme do frýk šou! To ještě ne - ale Coven bylo stejně sakramentsky povedený!
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Tak první série jako pako!
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Nejlepši horor roku 2018 a vážně jedinečný zážitek. Režisér vystavěl atmosféru doslova zničeho!
Lesní duch (2013)
pro mě osobně překvapení roku, a nejlepší horor co jsem měl kdy tu možnost vidět. Krása.