Poslední recenze (353)
Halo (2022) (seriál)
Velmi dobře vizuálně zpracovaný seriál.Děj nenudil, za mě výborně.
Signál (2024) (seriál)
Jelita co tomuto seriálu dají odpad by se měli dívat tak akorát na Teletubbies, protože na nic vyššího rozumově zjevně nestačí. Tady bohužel může psát recenze kdejaký nýmand, protože tento seriál patří naopak k těm lepším co Netflix nabízí. Neokoukané obličeje a zajímavě udělaný příběh dělá z tohoto seriálu, nebo spíše tedy minisérie příjemnou podívanou.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Tenhle seriál je řekl bych zajímavější. Původní The Walking Dead byl nakonec jen takové protahování a poslední dvě řady už naprosto nezajímavá nuda. A vůbec ten seriál s Rickem byl jen takovou budovatelskou telenovelou. Tohle má lepší šťávu, protože se tam prolíná víc osudů a postav a není to jen o tom jak si nějaká parta vybuduje nějaké hnízdo a pak ho brání před těmi špatným a dokola shánějí po okolí zásoby. Za mě dobré.