Recenze (73)
Hitler versus Picasso (2018)
Zajímavé téma, ale způsob jeho převyprávění mi úplně nesedl.
Temný případ (2014) (seriál)
Po 1. díle zasloužených pět hvězd.
Pařba v Bangkoku (2011)
Nevidět Pařbu ve Vegas, tak bych to nazvala hodně vtipným filmem. Jelikož, ale Pařbu ve Vegas znám, tak je to slabý odvar amerického dobrodružství.
Muž z Acapulca (1973)
Vždy, když mi přijde smska, tak můj mobil zahlásí: "Měla jsem strach, že se mineme. Nesehnala jsem bochník chleba." "My dva jsme se nemohli minout nikdy Ariano." Bezkonkurenčně nejlepší film s Belmondem.
Osvícení (1980)
není co dodat...ďábelský Jack...tak jak ho všichni milujeme!
Nouzový východ (2008)
skvělý film, který stojí na vynikajících hereckých výkonech...hodně drsný konec, jenž vede k diskuzi mezi ženami a muži, který z nich nesl větší vinu odpovědnosti...
Opravdová kuráž (2010)
Výborný Jeff Bridges na sebe strhává pozornost v každé scéně, ve které se objeví. A "malá" Hailee Steinfeldová vypadá na to, že z ní v budoucnosti bude opravdu výborná herečka.
Království ohně (2002)
Ani tolik pěknejch chlapů najednou mě nedokázali zaujmout natolik, abych "dožila" konce...v půli jsem usnula, a když se probudila na konec, tak byl přesně takový, jaký jsem čekala...
Super náhradník (2006)
Průměr...těžký průměr...ale člověk se aspoň občas zasměje, i když se neubráníte myšlence, že Shakespeare se asi obrací v hrobě, tak to je jedna z lepších daného žánru, na kterou se dá koukat opakovaně...ale když si uvědomím, že jsem stejně hodnocení udělila filmu, který se mi líbil mnohem více, ale týkal se naprosto jiného žánru, tak se dost stydím...=(
Let's Dance (2006)
Důkaz toho, že jen dobrá taneční čísla špatný příběh nepozvednou...