Recenze (692)
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Jdi se bodnout, Hollywoode!
Fallout (2024) (seriál)
Nářez jak hovado. Skvělý obsazení, postavy, akce a výprava. Už se těším na druhou řadu.
Aristokratka ve varu (2024)
Lewandowska si ukradla film pro sebe. Komediální role jí sednou.
Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (série)
Návrat seriálu potěšil, byť třetí řada je slabší. Nicméně poslední díl to zachránil, protože to je nálož emocí jako prase.
Marvels (2023)
Snímek paradoxně táhne mladá Ms. Marvel, bez ní by to byl úplný propadák.
Leo (2023)
Nejlepší sandlerovka za dlouhá léta.
Percy Jackson a Olympané (2023) (seriál)
Příjemné překvapení. Ústřední trio má dobrou chemii. Je to pro mladší diváky, ale mě to neurazilo.
Bod obnovy (2023)
Jednoduchá kriminálka s naprosto famózním audiovizuálem, který Bodu obnovy pomohl ke čtvrté hvězdě. Hlavní představitelka rovněž výborná.
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Amazon narazil na zlatou žílu. Zpracování místy až béčkového materiálu je skvostný. Já se bavil a doufám, že se další série budou nést ve stejném duchu.
Wonka (2023)
Ten film by prostě nebyl tak dobrej, kdyby to dělal někdo jiný než Paul King. Emocionální finále jako vystřižené z jeho Paddingtona 2 si u mě vysloužilo pátou hvězdu.