Recenze (445)
Spalovač mrtvol (1968)
Nakoniec som sa odhodlala a pozrela som si aj tento horor. A viem, že si ho viackrát nepozriem. Mám to aj v profile, že horory nie sú moja šálka kávy. Herecké výkony, Liškova hudba, Milotova kamera a to všetko pod taktovkou Juraja Herza však stálo za to.
Až na krev (2007)
Dobrý pocit z filmu rozhodne nečakajte. Veľmi depresívne, veľmi surové, veľa násilia, veľa krvi. Výborná hudba a výborný Daniel Day-Lewis. Nechcela by som byť jeho synom. 70%
Sakla Beni (2023) (seriál)
Seriál rieši ľúbostný trojuholník Incila-Cemre Baysel a Naz – Asuda Kalebek sú kamarátky z detstva spolu s Metem - Uraz Kaygilaroglu. Manželstvo Naz a Meteho je dohodnuté už od ich narodenia, on má však rád Incilu. Naz je bohatá a rozmaznaná, zvyknutá, že je stredobodom pozornosti a rodičia je splnia všetky želania. Incila je jej slúžka, ku ktorej sa správa veľmi zle. Mete behá raz za jednou, raz za druhou a seriál vám nakoniec dá iba dobrý pocit, že sa všetko vyriešilo a konečne je koniec.
Druhá míza (2015)
Al Pacino starne, ale s gráciou, otca aj umelca nemusel ani hrať. Annette Bening tiež, drží si svoju úroveň. Príbeh aj hudba sa mi páčili a posledná scéna mi aj oči orosila.
Mansfieldské panství (2007) (TV film)
Keď to porovnám so spracovaním z roku 1999, je to bieda.
Northanger Abbey (1986) (TV film)
Ani spracovanie, ani casting. Škoda pozerať.
Emma (1996) (TV film)
Hm, toto spracovanie je veľmi mdlé a vôbec sa mi nepáči.
Smrt přichází do Pemberley (2013) (TV film)
Menej romantiky, viac krimi 67%.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Spracovať túto tému ako horor........? No, nič pre mňa. Vlastne som to ani nedopozerala, čo sa mi nestáva.
Láska a přátelství (2016)
Viac ako toto spracovanie sa mi páči knižka.