Recenze (94)
Rebel (1973)
Slyov druhý film, takže musím brať do úvahy že sa jeho kariéra ešte len rozbiehala.Film viac menej o ničom:) Ale hviezdička aspoň za Sylva:))
Viděl jsem ďábla (2010)
Parádne natočený triller-horor...brutálne scény ty kokso...síce dosť dlhé ale napínavé od začiatku až do konca filmu, takže nuda rozhodne nehrozí....Skôr budete tŕpnuť kedy konečne toho diabla zlikviduje:))
Dobrý časy (2017)
Výborne natočený realisticky film, výborne zahrané...od filmu som moc neočakávala, a oapk bol pravdou:),...Pattinson (Edward z Twilightu), v dobrom prekvapil ako dobre to zahral, ani som ho tam nepoznala...
Kytička pro Algernona (2000) (TV film)
Prekvapujúco skvelo natočený tv film...chudáka Algeronia mi bolo veľmi ľúto...a prišlo mi veľmi smutno:((( Aj láske som priala a verila som že to skončí dobre ale nestalo sa...skvelý námet a natočená snímka ...
Temná věž (2017)
Podľa Kingovej série natočené...dalo by sa to síce rozložiť na oveľa viac filmov nielen na jeden. Ale možno do budúcna bude aj viac....nakoľko všetko vtom filme nebolo obsiahnutú ako v knižkách, pochopiteľne sa ani nedá 7 kníh dať do jedného filmu:))) Ale supeeer, bavila som sa....Ocenila by som aj každú knižku zvlášť sfilmovanú:)
My (2019)
Skvelo natočený horor-thriller, napätie bolo od začiatku až po koniec...a k tomu ešte dodala grády super hudba:)) Skvelý zážitok z kina....
Říše slunce (1987)
Film by bol lepší keby bol o vyše pol hodinu kratší, zbytočne to bolo roztriahnuté a obkecané.....Inak tomu chýbalo napätie a hudba.....ale tak dalo sa kuknúť:))
Halloween (2018)
Jeden z najlepšie natočených Halloweenov, skvelá hororová atmosféra tomu vôbec nechýba, napätie by sa mohlo krájať. A k tomu perfektná halloweenská klasická hudba....Michael Myers je skvelý, s obeťami nemá žiadne zľutovanie....Skvelo som si to vychutnala v kine, túto lahôdku pre moje oči a uši:)) Supeer:)
Úsvit mrtvých (1978)
Výborný retro zombie, mňamka:) Celý film som bola v kŕči, odkiaľ sa na nich zombíci vyrútia...supeer.
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Rada som si opäť pozrela hellraisera 3, bol tiež fajn, ale na dvojku a jednotku už nemá:) Ale príjemne pozeranie dávam tak 3,5*