Oblíbené filmy (10)
Jestřábí žena (1985)
Tento film jsem viděl poprvé v dětství a od té doby se pro mě stal jedním z nejlepších filmů. Skvělý Rutger Hauer jako nekompromisní kapitán Naverre, krásná Isabeau z Anjou v podání Michelle Pfeiffer, zlodějíček Gaston přezdívaný myš, opilý mnich Imperius, statný vraník Goliáš na straně jedné a biskup Aquilský se svými poskoky na straně druhé. Tito všichni jsou zárukou skvělého příběhu ve kterém dobro zvítězí nad zlem. Co se dabingu týče jedině ten z roku 1992, protože tento z dílny S production Strahov se mi zdá nejpovedenější. Možná to je i tím, že se na dabingu podíleli Filip Jančík, Jiří Pomeje, Martina Hudečková, Ilja Prachař, Bohuslav Kalva a další a o úpravu a režii českého znění se postaral Zdeněk Troška.
Hlas pro římského krále (2016)
Staré báje vikingů (2003)
Proud času (2003)
Nezastavitelný (2010)
Skvělý film a perfektní oddychová jízda. Moje nejoblíbenější postava Lew Temple jako Ned
The Knight of Hope (2019)
Tajemství staré bambitky (2011)
Princezna ze mlejna (1994)
Kronika Karla IV. (2016)
Skutečný skvost a opravdu důstojný dárek pro Karla IV. k jeho 700. narozeninám. Tvůrcům tohoto dokumentu mnohokrát děkuji za dechberoucí zpracování Karlova životopisu. Už ani nespočítám kolikrát jsem tento film viděl, ale vím, že ho ještě mnohokrát uvidím.