Recenze (1 583)
Moulin Rouge (2001)
Dalsi zpivana nuda - sice lepsi nez Chickago, ale stejne spatne - ja tu Nicole nemam rad a zbytek ansamblu to bohuzel nezachrani....
Co horšího se může stát? (2001)
Sympacicky zapornak Vito + sypaticky kladak Lawrence + nesympaticky kladak Leguizamo - to je divna kombinace, nastesti ti prvni dva nedaji tomu tretimu moc casu na projeveni se, takze se na to jakz takz da divat, ale je to jenom velmi lehce nad prumerem
Šňup (2002)
Hail to the King! Trubka iz Back!!! ;]] Povedeny spletenc osudu lidi na kaacku. Burroughs by mel radost.
Mars útočí! (1996)
Ten ten film chce cas nebo starsiho divaka, co uz ma neco nasledovano, jelikoz poprve v kine jsem nepatril ani do jedne z kategorii moc se mi to nelibilo. O to vetsi nadseni mnou prostoupilo, kdyz jsem to videl podruhe!!! Zraje to jako vino.
Batman se vrací (1992)
Kapku horsi nez prvni dil, ale porad hutny nadrpumer
Batman (1989)
Prevadet vizualni cteni do filmove podoby je vzdycky problem, ale Tim se s tim na rozdil od svych kolegu reziseru vyporadal vic nez dobre. Samozrejme Jack mu vydatne pomohl, o tom zadna.
Beetlejuice (1988)
Nejde nez hodnotit absolutne - Keaton je squely zaporny hrdina a Burton vyborny rejza s citem pro vyraz. Scenarista se taky pochlapil, takze podtrzeno-secteno - fakt parada!
Velká ryba (2003)
To me Burton zase s necim dostal!!!
Bílý oleandr (2002)
Film dost tezkeho kalibru, ktery spoustu pokornovych divaku nejspis neda. Kdyz uz prijde do kin nejaky skutecne kvalitni kus, tak samozrejme masy neutahne...
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
To ze jsem videl jenom prvnich 30 minut prvniho dilu neznamena, ze nemuzu pokracovani uplne odepsat... ;]]