Recenze (106)
Počátek (2010)
no já nevím... nějak mě ten film nebavil....třeba si ho pustím znovu a upravím hodnocení.....
2Bobule (2009)
téééda to byla ale blbost.... škoda peněz
Souboj Titánů (2010)
tmavé, ponuré, černý Pegas, žádná princezna, žádná romantika, řecké báje naruby - ne děkuji, to nechci.... bylo to velké zklamání
Prokletý ostrov (2010)
nóó velké překvapení, musím přiznat že mě ze začátku film nijak neuchvátil, ale jak se to pak rozjelo....
Chceš mě, chci tě (2009)
tak mě to opravdu pobavilo, jak se dlouho žádnému filmu nepovedlo. Určitě nebude uložen do síně slávy, ale úkol pobavit diváka zvládl na výbornou.
Pevné pouto (2009)
od začátku do konce jsem měla sevřený hrudník a byla na prášky... asi to moc prožívám :-o)))) emočně vypjatý film, ale chvilkama jsem se ztrácela, nevěděla co se vlastně děje. Spousta věcí pro mě neměla logiku... asi si koupím knížku a ještě si ten příběh dočtu...
500 dní se Summer (2009)
musím říct, že mě se ten film vůbec neĺíbi, nedokázal udržet mojí pozornost... no teď ani nevím, jestli jsem ho dovala až do konce...:-o))))
Čtvrtý druh (2009)
Rozhodně to nebyl špatnej film, první půlku jsem se chvilkama opravdu bála... musím ale podotknout, že jsem vůbec nevěděla o čem film bude a stále jsem čekala kdo na mě vyskočí z obrazovky s kudlou v ruce :-o)))) Mě jako milovnici sci-fi se to líbilo... Hodnocení tohoto filmu je naprosto přesné - buď naprostý propad, nebo pochvala. Přesně podle tabulek, věříš - nevěříš. Je to prostě jenom film....
Atentát na střední (2008)
Takovou s prominutím blbost jsem teda fakt už dlouho neviděla... naprosto obdivuju všechny, kteří se dodívali až do konce. Anni božský Bruce to nezachránil....
Souboj Titánů (1981)
teď už klasika, na svojí dobu super zpracování...