Recenze (29)
Zelená míle (1999)
Skvěle trefené obsazení a příběh, který mě i dokonce rozbrečel.
Gran Torino (2008)
Dokonalý film o kterém sem si myslel, že mě absolutně nezaujme a nakonec mě totálně dostal :)
Vlkodlak (2010)
Herecké obsazení není hold základ úspěchu.Hodně mě to zklamalo.
Freakshow (2007)
Brutální....:D
Statečné srdce (1995)
Paráda...srdceryvný film plný emocí a krásných okamžiků
Ratatouille (2007)
Pro mě sice velice těsně, ale asi nejlepší animák co sem viděl:)
Pianista (2002)
Film, o kterém sem do té doby než sem ho okusil, říkal, že to je největší kravina.O to více sem u něj seděl jako přibitý a od začátku do konce mě nedokázalo od nic vytrhnout.Perfektní spád a žádné "mrtvé" okamžiky. Paráda
Temný rytíř (2008)
Není to vůbec špatný film, ale čekal sem větší spád na konci filmu, a přišlo mi to takové dosti neůplné.80 %
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Asi jeden z nejlepších filmů co sem v poslední době viděl.....neuvěřitelné mě pobavil a hlášky z filmů si musím stále dokola opakovat..prostě bomba 95 %
Osudový dotek 2 (2006)
nemalá blbůstka...prvnímu dílu není ani po titulky...