Poslední recenze (181)
Jedeme na teambuilding (2023)
Na teambuildingu jsem byl mnohokrát a tak vím, že námět je rozhodně perfektní, ale realizace jako vždy pokulhává. Či spíše těžce kulhá. Tohle se prostě nepovedlo.
Duna: Část druhá (2024)
Dechberoucí audiovizuální zážitek.
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Je pravda, že střih je poněkud chaotický a celkově se hrozně opakuje, napíná apod. Ale klobouk dolů před soutěžícími, co dokáží. Na Ninja Warrior to nemá, ale je to fajn.