Poslední recenze (101)
Hotel Transylvánie (2012)
Hlavní příběhová linie je předvidatelná, natáhlá a otravná nuda, nicméně film nabízí celou řadu sympatických postaviček a fajn gagů.
Dexter (2006) (seriál)
Na tomhle seriálu mi vadí strašná natáhlost a X zbytečných scén/dějových linek. 1. série - ** a půl - neuvěřitelně zdlouhavý začátek, než se začne něco dít. Nicméně od půlky to nabírá grády a má to celkově nejlepšího záporáka 2. série - * 3. série - ** 4. série - konečně se něco začalo dít. V polovině sice trošku došlo tempo, ale spokojenost. **** 5. série - ** 6. série - **** - pan scénarista se snažil a už od prvního dílu se tu pořád něco děje. Vrah zajímavý, Bineyho cameo potěšilo. Ale pořád je to sakra natáhlý - 12. dílů Dexterovi prostě nesvědčí
Haló, tady Indie (2010) (seriál)
Zpočátků i docela vtipné, po pár dílech se bohužel charaktery vyčerpají a začínají působit otravně (celých 22 epizod si jedou tu svoji jednu charakteristiku). Přesto je Outsorced vcelku příjemný seriál na odpočinek, který nevyžaduje plnou pozornost.