Recenze (337)
Před svatbou ne! (2001)
Sigourney je skvělá a z Gena jsem byla jako jeden velký chechtací pytlík.
Angelika, markýza andělů (1964)
Poprvé jsem se na Angeliku chtěla jen kouknout kvůli Helenky Růžičkové, která dojatě ve SSJ mrkne na svého "antisexy" manžílka, zrvna v záběru, kdy Angelika prosí svého milého aby byl její první on, mladý a krásný :). Ale dostala mě. Je to důkaz precizního romantického filmu, který nezapadá do fádnosti ani klišé. A Michele Mercier je naprosto nádherná.
Divoké kočky (2000)
Tak bezpodmínečně u mě v tomto milém filmíku vyhrává John Goodman - je tak roztomilý až mě to někdy cukalo toho tlouštíka obejmout. Nevím proč má zrovna tento film tak málo procent, ale sto lidí sto chutí. Mě se to prostě líbilo. Ať už to byly taneční kreace, skvělé písně LeAnn Rimes či dokonce roztomile hloupoučká Izabella Miko dohromady to rozehrávalo příjemný hudební snímek, který si ráda jednou za čas opět pustím.
Dynastie (1981) (seriál)
Pamatuji si, že jako malá jsem tento seriál doslova "žrala" né kvůli příběhu - či příběhům já už vážně nevím oč tam vlastně šlo či mělo jít. Ale nepřekonatelná Joan Collins jako Alexis ta mě přímo uhranula. Krásnější mrchu jsem snad nikdy neviděla. No a když k tomu přidám to, že teď hltám knihy její sestry Jackie Collins mám nutkání dát 3*, ale to sem nepatří a já mám nějakou soudnost :)
Noční motýl (1941)
Hana Vítová zde lehce zastínila krásku Adinu Mandovou. Její herecký výkon je perfektní. A krom toho Noční motýl je jeden z nejkrásnějších valčíků a já valčíky miluji.
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Chtějte mě klidně ukamenovat, ale mě se tahle telenovela líbila. ---řekni tomu svému netopýrovi ať vylétá ze své díry až po setmění--- prostě různé fráze mě dokázaly v jinak všedním týdnu rozesmát. Neříkám, že je to nějaké veledílo ale určitě to v tom zajetém kolejišti nesmyslných telenovel byla příjemná změna.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Pamatuji si překrásnou přírodu a postavu Konráda - tahle postavička mě bavila.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Byly doby, kdy jsem si i já sem tam sedla k televizi a pustila nějakou tu telenovelu, ale tohle se ani té nejhorší telenovele nerovná. Jak ubohé je kopírovat a ještě takto hrůzným způsobem jiné již uvedené seriály. Betty jsem měla dokonce docela ráda člověk se zasmál, ale tohle je jen k pláči tedy spíše k hysterickému vytí. Jak mohl někdo takhle klesnout ..... nechápu
Uličnice (1936)
Možná, že je to kýčovité, možná, že je to nevkusné, ale mě se to líbí a mě to baví. Věra Ferbasová, zde má skvělé výstupy (Proč jdete po špičkách? Protože mi jde ten strážník v patách; pane vy jste knihař? Ne, proč? Protože mi tenhle strážník říkal, že mě dáte do vazby) a Jindřich Plachta je prostě zlatíčko.
Hotel Modrá hvězda (1941)
Rozkošná, ztřeštěná Nataša Gollová - jakožto chudobná Zuzanka, která zdědí hotýlek Modrá hvězda. Naproti tomu, bohatý Oldřich Nový, který chce svou svatbu oslavit tam, kde jeho rodiče, aby jeho manželství bylo tak šťastné jako jejich. Zamíří tedy do hotýlku Modrá hvězda. A tam se tito dva lidé - ač na první pohled z úplně jiných poměrů - setkají a zamilují. Toť je ta romantická stránka věci. Celý tento lehký nádech romantiky však obklopuje výborný koncert komických situací - počínaje psychiatrickou léčebnou a výborným Ferencem Futuristou jakožto opilcem jdoucím správně po zemi konče.