Recenze (435)
Red (2010)
Nebylo to tak "over the top" přehnané jako Machette, ale i tak se mi film zdál dostatečně hustý (což je fajn), bohužel k tomu dost chvil, kdy se zacházelo do extrémů (nevtipný cynismus, část fajn cool momentů, část trapných). Rozporuplný film, který jsem spíše přetrpěl než si užil, ale ve skutečnosti to byl spíš průměr než něco špatného.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Nic moc začátek, průměrný konec a do extrémů hnaný konec. Rozporuplná věc, ale najdou se tam zajímavé momenty. Těžká parodie.
Duna (1984)
Unikátní vizuály a vize. Nej Duna (a to jsem přečetl 5 knih ze staré a 7 knih z nových sérií (od syna), tak znám základy a dá se říct, že jsem fanoušek světa Arrakis (etc)). Inu, hodnocení tedy sedí na 190min dlouhou verzi, která je z nich asi nejlepší (což je logické, čím víc minut, tím více hloubky). Geniální.
Zrození šampióna (2009)
S komentářem od našeho učitele - američana to bylo ještě lepší. Jinak už jen kvůli námětu nemůžu dát víc, protože některé klišé fungují, některé pro mě ne (toto), ale kvality tohohle filmu se nedají upřít. Daleko lepší než Precious.
Precious (2009)
Myslím že jako hubený, příměřeně vzdelaný běloch co má rád své rodiče, čte každý týden jednu knihu a nemá rád citové vydírání, myslím že nejsem vhodný divák pro tento film.
Rosalinda (1981) (seriál)
Dobrá a naivní ? Ale chudá, to jsou mi tedy novinky.
Ošklivka Betty II: Ecomoda (2001) (seriál)
Nejen zpracování, ale i námět je na nic.
Divoká kočka (2002) (seriál)
Pohnuté osudy ? To spíš autoři a herci jsou ti pohnutí - mozkem.
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
'Tohle je zlo.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Dal jsem tomu fér šanci, při dělání jídla v kuchyni jsem zachytil několik hodin tohohle a trochu o tom i přemýšlel. Není moc o čem, it's the same thing over and over again.