Recenze (343)
Barák (2022)
Tři lehce znepokojivé animované povídky pro starší děti a dospělé. Projektu by slušela větší propojenost mezi jednotlivými příběhy.
Hromotluk (2021)
Malý, nudný a zbytečný film o ničem. Depardieu už si asi nemůže úplně vybírat.
Čestný host (2019)
Zvláštní malý film, který nemusíte vidět. Atom Egoyan má lepší kousky.
Sweet River (2020)
Velké zklamání z Austrálie. Je to nudné, pomalu se to vleče a neúspěšně to mixuje několik lepších filmů. Neztrácejte čas.
Útěk z Absolomu (1994)
Velmi zábavné béčko s přehrávajícím záporákem a zajímavou hereckou sestavou. Ideální večerní film na sledování s partou kamarádů.
Žraloci na s(o)uši (2011)
Nejhorší celovečerní animák, co jsem kdy viděl. V podstatě úplně všechno špatně. Vizuál skoro až odporný. Mohlo by fungovat maximálně jako 10 minutová dopolední pohádka na Nově o 10 dílech... i když to už je možná moc.
Manifesto (2015)
Vizuálně pěkná experimentální nuda. V kině bych umřel.
Maggie má plán (2015)
Kdyby mi řekli, že to točil Woody Allen, tak nemám problém uvěřit. Lehce vtipná konverzačka se super hereckým obsazením.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Nechápu. Nechci to pochopit. V životě to nechci vidět znovu.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Mohu potvrdit, že tohle stále zraje. Hlášky stále fungují. Dost často to působí jako náhodné poslepované epizodky a v tom možná bude ta síla. Životní role Bolka Polívky.