Recenze (72)
Falling Skies (2011) (seriál)
Zajímavá kombinace jednoho z mých nejoblíbenějších seriálů (Jericho) a V. První díly nejsou vůbec špatné, ale doufám, že další díly budou ještě lepší - atmosféra by slušela temnější a beznadějnější. Zajímavé určitě bude sledovat narůstající rozpory "vojáků" a "civilistů"...
Občanský průkaz (2010)
Na české poměry extrémně nadprůměrný film, ze kterého mi až nehezky mrazilo v zádech. Jsem vážně rád, že jsem tuhle dobu zažil pouze jako malý capart...
Liga výjimečných (2003)
Říkejte si co chcete, mně se to tedy líbilo. A až budu velký, chtěl bych být jako S. Connery. :-)
Protiúder (2010) (seriál)
Trochu naivní, trochu přestřelené, ale jinak parádní vojenský/špionážní nářez. A R. Armitage opravdu umí!
Kniha přežití (2010)
Luxusní post-apo, nevěřte stupidně nízkým hodnocením, je to perfektní jízda!
Avatar (2009)
Efekty - pět hvězdiček, zbytek - odpad! V průměru tedy pěkné tři hvězdy...
Zrození šampióna (2009)
Krásný film, který je o to krásnější, že je podle skutečnosti. A navíc Sandra Bullock v životní roli. P.S.: Bez urážky, ale lidé, kteří tomuto filmu dávají jednu nebo dvě hvězdy by se měli nechat vyšetřit...
Gran Torino (2008)
Chtěl bych toho napsat hodně, ale milion slov by nepopsalo, jaký je tento film. Kdybych měl v životě vidět pouze jeden film, bude to Gran Torino.
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Netřeba to brát tak smrtelně vážně... Je to tak pitomé, až je to většinou superzábavné. :-D
Outrage (2009)
Jak už to tak bývá, postřelená husa nejvíc kejhá. V tomto případě se jedná o nejtvrdší republikánské homofoby, které se více či méně úspěšně snaží dokumentarista usvědčit z homosexuality (otevřené či alespoň skryté). Velmi zajímavé téma, bohužel zpracování zůstalo někde na půl cesty a dokument je více homoagitkou než dokumentem.